Oddziały




Informacja PDF Drukuj Email

Informujemy, że od dnia 1 stycznia 2010 roku pacjent w celu zarejestrowania się w Przyszpitalnych Poradniach Specjalistycznych tutejszego szpitala ma obowiązek posiadać: skierowanie do danej poradni, kartę chipową, dokument potwierdzający ubezpieczenie.

 

Wymagane będą następujące dokumenty potwierdzające ubezpieczenie:

  • książeczka ubezpieczeniowa aktualizowana co miesiąc lub raport miesięczny ZUS RMUA wydany przez pracodawcę,

  • legitymacja emeryta lub rencisty,

  • aktualne zaświadczenie z Urzędu Pracy o zgłoszeniu do ubezpieczenia zdrowotnego (osoby bezrobotne),

  • druk zgłoszenia do ubezpieczenia zdrowotnego oraz aktualny dowód wpłaty składki na ubezpieczenie zdrowotne (osoby prowadzące działalność gospodarczą),

  • dowód opłacenia składki zdrowotnej przez osobę, która zgłosiła członków rodziny do ubezpieczenia zdrowotnego – legitymacja rodzinna z wpisanymi danymi członków rodziny wraz z aktualną datą i pieczątką zakładu pracy lub ZUS (członkowie rodziny osoby ubezpieczonej).