.png)
Informujemy, że od dnia 1 stycznia 2010 roku pacjent w celu zarejestrowania się w Przyszpitalnych Poradniach Specjalistycznych tutejszego szpitala ma obowiązek posiadać: skierowanie do danej poradni, kartę chipową, dokument potwierdzający ubezpieczenie.
Wymagane będą następujące dokumenty potwierdzające ubezpieczenie:
-
książeczka ubezpieczeniowa aktualizowana co miesiąc lub raport miesięczny ZUS RMUA wydany przez pracodawcę,
-
legitymacja emeryta lub rencisty,
-
aktualne zaświadczenie z Urzędu Pracy o zgłoszeniu do ubezpieczenia zdrowotnego (osoby bezrobotne),
-
druk zgłoszenia do ubezpieczenia zdrowotnego oraz aktualny dowód wpłaty składki na ubezpieczenie zdrowotne (osoby prowadzące działalność gospodarczą),
-
dowód opłacenia składki zdrowotnej przez osobę, która zgłosiła członków rodziny do ubezpieczenia zdrowotnego – legitymacja rodzinna z wpisanymi danymi członków rodziny wraz z aktualną datą i pieczątką zakładu pracy lub ZUS (członkowie rodziny osoby ubezpieczonej).
|